Under reisen

Skadet bagasje

Skadet eller tap av bagasje må meldes omgående og personlig til flyselskapets representant på flyplassen. Om noen skulle hende med din bagasje erstattes det i henhold til flyselskapets gjeldende bestemmelser. Vær oppmerksom på at flyselskapets kompensasjon for tapt eller skadet bagasje er begrenset. Vennligst les informasjonen som er tilgjengelig på flyselskapets hjemmeside om kompensasjon. Noe informasjon er også tilgjengelig på boardingkortets bakside. Har du en reiseforsikring, dekker dette ofte også skadet og mistet bagasje. Sjekk med ditt forsikringsselskap.

For og senere kunne søke erstatning fra flyselskapet, er det viktig at forespørselen er gjort innen 21 dager, og at du kan presentere originalen av PIR-rapporten, flybillett og kvitteringer for relevante utgifter for reisen.

Skadet bagasje

Din informasjon

loading Takk for din forespørsel. Vi kommer tilbake til deg så snart som mulig og bekrefter din bestilling Forespørsel mislyktes å sende, prøv igjen senere eller ring oss i stedet Name, email, phone and mobile is required fields, please check your form.